INFORMACE


 

způsoby jakými můžete vytvořit objednávku květiny

1. online v eshopu


Objednávku můžete uskutečnit v eshopu na našich webových stránkách www.kytice-expres.cz.

Tento způsob objednávky je pohodlný, rychlý a velice snadný. Stačí jen označit Vámi vybraný produkt a objednávkový systém vás provede jednoduchými kroky k dokončení objednávky. Každá přijatá objednávka je obratem potvrzena na Vámi zadaný email. ( v objednávce můžete vyplnit vzkaz ke kytici, adresu doručení, datum a čas doručení, můžete nám také napsat další doplňující informace k objednávce ) Registrace není podmínkou objednávky.

 

2. telefonicky


Na telefonním čísle +420 777 993 360 jsme Vám k dispozici kyždý den od 8:00 do 20:00 hodin. Kytici Vám doručíme po celé České Republice.

 

3. emailem


Objednávku nám můžete zaslat emailem na naší emailovou adresu obchod@kytice-expres.cz Nezapomeňte uvést následující.

objednávající: jméno a příjmení, adresa, telefon, email

příjemce: jméno a příjmení, adresa, telefon, email, datum a čas doručení, vybrané zboží (název), text do květinového přání, způsob úhrady, další informace ohledně doručení. Obratem Vám zašleme zpět na Váš email informace k platbě a potvrzení o přijetí objednávky.

 


ZPŮSOBY JAKÝMI MŮŽETE ZAPLATIT OBJEDNÁVKU KVĚTINY

1. platba kartou online


v případě vytvoření objednávky a jejím potvrzení Vás systém automaticky přesměruje na platební bránu banky kde zadáte potřebné údaje o platební kartě. Po potvrzení platby Vám bude na Vaši emailovou adresu uvedenou v objednávce zaslán email o stavu platby. Tento způsob platby je rychlý a pohodlný. Kytici doručíme ve stejný den kdy provedete objednávku. Při platbě kartou jsou veškeré informace diskrétní, system je zabezpečen bezpečnou platbou přes internet. ( více informací o bezpečné platbě přes internet najdete zde "bezpečná platba" )

Nezdařila-li se platba kartou, jak mám postupovat ?


V případě, že se platba kartou nezdaří, může to být z několika důvodů, problém ovšem většinou není na naší straně s Vaší platební kartou můžou být následující problémy:

Může být platební systém přetížen, proto někdy stačí vytvořit objednávku ještě jednou.

Karta nemusí být uzpůsobena k platbě přes internet

Platbu kartou může banka vyhodnotit jako nedůvěryhodnou transakci, ale tato varianta se většinou děje u zákazníků žijících mimo ČR, kteří uskutečňují platbu do ČR, proto to banka může zamítnout .

Nedostatek financí na Vašem účtu

 

V případě, že se Vám platba nezdařila z výše uvedených důvodů, není problém provést platbu převodem, na základě platebních údajů, které Vám automaticky byli zaslání do Vašeho emailu a zaslat nám potvrzení o platbě emailem, popřípadě udělat print screan obrazovky monitoru, kde je vidět uskutečněná transakce.Na základě tohoto potvrzení bude Vaše objednávka vyřízena.

 

2. platba převodem z účtu na účet


V případě platby převodem Vám budou na emailovou adresu kterou uvedete v objednávce zaslány obratem kompletní údaje k platbě převodem. Jako jediní nepožadujeme mít částku za kytici na účtu před doručením kytice, stačí když nám pošlete potvrzení o platbě z banky na náš email obchod@kytice-expres.cz a na základě tohoto potvrzení kytici doručíme na Vámi požadovanou adresu. Díky tomuto způsobu jsme schopni doručit kytici i ve stejný den kdy provedete objednávku. 

 

3. platba v hotovosti na náš účet


v případě platby v hotovosti na náš účet si zvolte při tvorbě objednávky způsob platby převodem. Po uzavření objednávky  Vám budou na Vaši emailovou adresu zaslány kompletní údaje k platbě. Hotovost můžete složit v kterékoliv pobočce ČSOB na náš účet. Po složení hotovosti stačí když nás budete kontaktovat na tel +420 777 993 360. Okamžitě platbu zkontrolujeme na našem účtu a poté již nebrání nic v doručení kytice na Vámi uvedenou adresu dle objednávky. 

 

4. platba fakturou


Platba na fakturu je možná po předchozí domluvě s naším operátorem na telefonu : +420 777 993 360

 

5. platba PayPal


CENÍK DOPRAVY ZA DORUČENÍ KVĚTINY

Kompletní ceník za dopravu naleznete v sekci ceník dopravy květin zde.


nejčastější dotazy


kde všude doručujete kytice?
Kytici doručíme kamkoliv v celé ČR!!!!

mohu připojit přání ke kytici?
Ano, v případě Vašeho zájmu přiložíme ke kytici přání s textem. Text nám můžete napsat do připraveného pole ve druhém kroku objednávky. Text přepíšeme do dárkové kartičky která bude vložena do kytice.

jak rychle doručíte kytici  ?
kytici doručíme vve Vámi stanovený termín v objednávce, můžete si zvolit přesný čas i datum doručení. V Praze jsme schopni doručit květinu do 1 hodiny od objednání. Po celé ČR doručíme kytici i ve stejný den kdy objednáte kytici. ( kamkoliv v celé ČR )

kdy doručujete kytice ?
 kytice doručujeme 7 dní v týdnu kamkoliv v celé ČR

 jak mohu zaplatit objednávku ?
objednávku můžete zaplatit kartou online, převodem na náš účet nebo vložením částky na náš účet vedený u České Spořitelny, v případě platby kartou víme okamžitě že je platba provedena potvrzení přijde emailem, v případě platby převodem na účet nečekáme na to až nám bude částka připsána na náš účet - stačí když nám pošlete potvrzení o převodu na naši emailovou adresu obchod@kytice-expres.cz, při vkladu částky přímo na účet vidíme platbu okamžitě. Veškeré informace k platbě Vám budou zaslány po uzavření objednávky na Vaši emailovou adresu.

doručíte kytici ještě dnes když chci platit převodem na účet?
Ano doručíme, stačí nám poslat na naši emailovou adresu potvrzení o převodu. Co je potvrzení o převodu? každá banka má v internetovém bankovnictví možnost zaslání potvrzení o převodu při zadání příkazu. Druhá možnost je zaslání "print screen" platebního příkazu.

je uvedená cena u kytic včetně dopravy?
Ne není, k cenám uvedeným u produktů musíte přičíst cenu za doručení. Ceník dopravy naleznete výše na této stránce.

je doručení kytice anonymní?
Ano, doručení kytice je zcela diskrétní, system je nastaven tak, že nikdo nemůže zjistit kdo kytici objednal. Za to ručíme.

je platba kartou bezpečná?
Ano, více o bezpečné platbě kartou naleznete zde

jakou kartou mohu zaplatit?
je možné platit těmito kartami  Visa, Visa Electron, Master Card , Maestro


mohu objednat kytici když žiji v zahraničí?
Ano, kytici můžete objednat z celého světa.

Chtěl bych doručit kytici, ale na dotyčnou mám jen telefon.
Nevadí, stačí když nám pošlete telefonní číslo, vše ostatní zařídíme za Vás

pošlete mi daňový doklad, potřebuji si dát nákup do účetnictví
Ano, při platbě kartou Vám pošleme fakturu obratem na Vaši emailovou adresu, v případě platby převodem Vám pošleme fakturu po připsání platby na náš účet.

je možné doručit smuteční kytici přímo na smuteční obřad?
Ano, je to naše standartní služba.

budou květiny při doručení čerstvé?
Ano, květiny jsou připravovány výhradně z květin přímo z Holandské květinové burzy. Expedice květin z našich obchodů je v tak velikém množství že ani není možné aby byly květiny starší než 1 den.

kdo doručuje kytice?
Kytice doručuje vlastní květinová služba která je zaškolena jak zacházet s květinami tak, aby byly předány v pořádku.

Mám zájem o doručení kytic na více místech v ČR pro své zaměstnance, jste schopni zajistit doručení?
Ano , zajistíme doručení kamkoliv v celé ČR, stačí nám pouze seznam adres, vše zařídíme a vy můžete poté zaplatit fakturou

jaký je rozdíl mezi velikostmi kytice - malá, střední, velká, extra velká
Velikosti kytic se liší počtem kusů jednotlivých květů v kytici, u malých je to 7-9 ks, střední 13-15, velké 17- 21, extra velké 25 -31, všechny kytice jsou doplněny zelení a přízdobou kromě kytic ze samostatných růží


mohu si koupit přesný počet růží?
Ano,  v druhém kroku objednávky napište do pole "vlastní počet květů" počet kusů které požadujete, system vygeneruje celkovou cenu, poté stačí když dokončíte a potvrdíte objednávku

jakými jazyky se domluvím na telefonické podpoře?
Naši operátoři Vám pomohou v českém a anglickém jazyce

jak se dozvím že byla kytice doručena?
Většinou je reakce od obdarované osoby tak rychlá že to víte téměř okamžitě po předání, informace o předání Vám samozřejmě potvrdí i naše telefonická podpora na tel: +420 777 993 360